neděle 10. září 2017

Milk and honey - kniha, která dýchá 💫

Ahojte všichni!😇 Ať chcete nebo ne, podzim se neúprosně blíží. A k podzimu podle mě patří povalování se v posteli s hrnkem čaje a skvělou knížkou. A právě proto vám dnes přináším recenzi na knížku Milk and honey od kanadské poetky Rupi Kaur.



Anotace:

Milk and honey is a collection of poetry and prose about survival. It is about the experience of violence, abuse, love, loss, and femininity. It is split into four chapters, and each chapter serves a different purpose, deals with a different pain, heals a different heartache. Milk and honey takes readers through a journey of the most bitter moments in life and finds sweetness in them because there is sweetness everywhere if you are just willing to look.

Myslím, že jste už o této knize museli slyšet. I když tato kniha byla vydána v roce 2015, začala být populární až teď v posledním roce. Kniha je v angličtině a je to poezie, kterou já moc nečtu, takže jsem z počátku váhala, zda si knížku objednat. Moje obavy byly avšak zbytečné a knížku jsem si zamilovala.

Kniha je ilustrovaná obrázky, které autorka nakreslila sama. 
Kniha je rozdělena na 4 části: the hurting, the loving, the breaking, the healing. Potom, co mi kniha přišla jsem ji jen tak náhodně otevřela a chtěla si přečíst pár básniček. Od té doby jsem se od knížky neodtrhla. Tuhle úžasnou knížku jsem přečetla za jeden jediný večer. Líbí se mi, že knížka neobsahuje příliš složité metafory a jiné básnické prostředky. Kniha je napsána jednoduchou angličtinou, ale i přes to ve vás nechá neskutečný efekt.
Co bych určitě ráda zmínila je to, že některé básničky mají klidně dva až tři řádky a i přes jejich krátkost jsou tak nádherné. Básničky byly krásné, smutné a pravdivé. Ze života. Tahle kniha měla duši.

Co se týče složitosti angličtiny, nemusíte mít vůbec strach. Kniha je napsána jednoduchou angličtinou a pokud nebudete vědět jedno slovíčko z celé básně, jeho význam vám tak nějak sám dojde anebo si ho jednoduše přeložíte.

Tuto knížku mám ze stránky Megaknihy, kde ji seženete pouze za 248 Kč a ještě k ní dostanete nádhernou záložku. Seženete zde.

xoxo Wendy

2 komentáře:

  1. Túto knihu som si kúpila za praktickú maturitu, je ozaj krásna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle knížka je naprosto nádherná ♥ Koupila jsem si jí proto, že na ní všichni pěli ódy, tak jsem byla zvědavá. A teď se můžu jenom přidat. Pokud někdo hledá krásu schovanou za pár slov, pro něj je Milk and honey.

    majahampeisova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat